Značka KW-triO

Název KW vznikl s odkazem na jména synů majitele společnosti Jacksona Huanga. Na úplném začátku továrna KW  vyráběla precizní náhradní díly vyrobené z oceli. Posléze přišly projekty OEM pro známé značky ořezávátek v zámoří.

Jak šel čas, hesla pokrok, harmonie a inovace se stala filozofií značky. Část názvu TRIO vychází z tří klíčových vlastností nabízených produktů: Outperform (překonat výkonem), Outlast (přečkat) a Outstanding (vynikající).

Značka KW-triO od roku 1976 hrdě věnuje své úsilí kancelářským potřebám a dnes distribuuje 1 500 produktů do 110 zemí světa.

Cílem značky KW-triO je přinést na světové trhy vysoce kvalitní a profesionální kancelářské produkty a pomoci koncovým uživatelům denně zlepšovat jejich pracovní výkon. Usiluje o splnění potřeb zítřka pomocí kvalitních produktů dle osvědčeného hesla „Nejlepší službou je kvalita“.