Obchodní podmínky

Dodavatel

Veškeré zboží v tomto elektronickém obchodě dodává firma Avetech spol.s r.o.

Cena

Prodávající prodává za cenu uvedenou v tomto obchodě. Cena je uvedena včetně balného.

Dodací lhůty

Zboží, které je skladem je expedováno nejpozději do 48 hodin po přijetí objednávky při dodání na dobírku, popřípadě neprodleně po obdržení platby při platbách převodem nebo prostřednictvím GSM Banking.

Způsob dodání

  • Přepravní služba - nejčastější způsob dodání pro společnosti – právnické a fyzické osoby, úřady a instituce. Cena zboží bude navýšená o dopravné. Zboží bude zasláno na zadanou adresu.

Při objednávce nižší, než 2000,- Kč bez DPH činí dopravné 100,- Kč bez DPH. Při objednávce převyšující částku 2000 Kč bez DPH je dopravné zdarma. Obsahuje-li objednávka tabuli většího rozměru než-li je 120x90 cm, a celková výše ceny objednávky je nižší, než 5000,- Kč bez DPH, bude účtováno dopravné 300,- Kč bez DPH.

  • Osobně - zboží si můžete vyzvednout osobně v našem skladě na adrese:
    Avetech spol.s r.o.,
    Ve Žlíbku 1800/77,
    areál Big Box, hala A6,
    193 00 Praha 9 - Horní Počernice

Způsob platby

  • Dobírka - platba při předání zboží Českou poštou nebo přepravní službou.
  • Platba předem - kupující uhradí předem částku na účet 2758878/0300 dodavateli. Zboží je expedováno ihned po připsání částky na náš účet.
  • Hotově - zboží zaplatíte při odběru zboží v našem skladě.
  • GSM Banking - kupující uhradí předem částku na účet 2758878/0300 dodavateli. Zboží je expedováno ihned po připsání částky na náš účet.

Ochrana osobních údajů

Firma Avetech se zavazuje, že nepoužije osobní data zákazníka pro komerční nabídku, nemající souvislost s internetovým obchodem, a dále že nebude osobní data zákazníka prodávat, či jinak poskytovat třetím osobám. Na žádost zákazníka budou jeho osobní data vymazána z naší databáze.

 

Pokyny pro uplatňování reklamací

1. Zásilka dojde poškozená

Při přebírání zásilky věnujte pozornost kontrole stavu obalu.
Zásilku, která je zjevně poškozená, nepřebírejte.

Pokud je obal jen mírně poškozen, zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“
Pokud je obsah zásilky (zboží) poškozen, aniž by byl porušený obal, informujte neprodleně nejdéle do 3 pracovních dnů po obdržení zásilky naši společnost mailem na avetech@avetech.cz nebo telefonicky na č. tel. 271723564

Na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel.

2. Nekompletní dodávka, chybná dodávka

Nesrovnalost nahlašte neprodleně mailem na avetech@avetech.cz

3. Reklamace/oprava zboží záruční/pozáruční

Konzultujte reklamaci/opravu s naší společností na tel. č. 271723564. Naši pracovníci navrhnou způsob řešení.

Pokud bude zboží opravováno nebo vráceno, zašlete jej řádně zabalené na adresu:

Avetech s r.o , areál Big Box, hala A6, Ve Žlíbku 1800/77, 19300 Praha 9.


Zásilce přiložte:

  • kopii faktury resp. záručního listu v případě záruční opravy (bez těchto dokladů bude oprava považována za nezáruční) a reklamační protokol, který se nachází na konci stránky pod odkazem.
  • Zásilka, která dojde bez těchto dokladů, nemůže být zaregistrována jako reklamace a nemůže být v tomto režimu vyřizována.

4. Lhůta pro vyřízení reklamace

Lhůta pro vyřízení reklamace není obchodním zákoníkem stanovena . Reklamace bude vyřízena v dohodnuté co nejkratší lhůtě.

Pro obchody uskutečněné v rámci občanského zákoníku je lhůta na vyřízení tímto zákoníkem stanovena.

Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou nebo poškozením elektrostatickým výbojem.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních vlivů nebo provozu za extrémně neobvyklých podmínek.

Soubory ke stažení